Met de juiste websiteteksten en vacatureteksten worden de mensen die hebben doorgeklikt naar de werken-bij site vervolgens overtuigd om te solliciteren. Ik zorg er vervolgens voor dat de sollicitant als een “topklant” wordt behandeld. Niet met mooie verhalen, maar met eerlijke verhalen. Naar mijn idee is dit de beste manier om iemand langdurig vast te houden. Het begint met eerlijkheid aan de voorkant!
Stadler zoekt voor een groot project tientallen monteurs!
Lees verder
Spiksplinternieuwe werken-bij site om operators en monteurs te werven.
Lees verder
AVR bespaarde ruim €243.000,- euro met inbound recruitment
Lees verder
21 nieuwe collega-operators in 3 maanden.
Lees verder
EWS ontving 256 sollicitanten in 6 weken
Lees verder
Sleutelen aan militaire voertuigen. Wie wil dat nou niet!?
Lees verder
78 geschikte techneuten binnen 3 maanden. Wil jij dat ook?
Lees verder
Voor deze nieuwe fabriekzocht 4PET 35 nieuwe collega’s.
Lees verder