Van Halteren

Een prachtig bedrijf met vestigingen in Bunschoten en Zwolle en wereldwijd 400 medewerkers in dienst. Deze 400 mensen zijn voornamelijk technici zoals CNC-operators en monteurs. Laat deze twee doelgroepen nu nƩt lastig te vinden zijn. Reden genoeg voor Van Halteren om mij in te schakelen.


Werken met gave machines

Zoals altijd begon ik met praten. Veel praten, want deze gesprekken zorgen er namelijk voor dat ik alle benodigde informatie krijg die ik nodig heb om een complete werken-bij-site te realiseren. Dit was namelijk de vraag vanuit Van Halteren: “Robert, wil jij ons als werkgever beter online zichtbaar maken voor onze doelgroepen?”. Ja hoor, natuurlijk! Met alle vergaarde informatie uit dieĀ intakegesprekkenlegde ik de basis voor verschillende (vacature)teksten enĀ vacaturevideo’s.

We gingen los!

Zoals altijd heb ik mijn vaste partners om mij heen verzameld die allemaal iets heel goed kunnen. Zo schakelde ik een professioneel tekstschrijfster in om fijne websiteteksten te maken en liet ik een recruitment marketeer een uitgebreid doelgroeponderzoek uitvoeren. Parallel daaraan werd het gave design ontworpen en toen we daar vanuit Van Halteren akkoord op hadden, gingen we los. Binnen een aantal weken werd de website geprogrammeerd en gevuld met unieke content. Dat was dan ook de uitdaging:Ā zo snel mogelijk die website live krijgen. Binnen 7 weken was het dan zover, de website ging live. Heb jij hetĀ resultaat al gezien?

Naar www.werkenbijvanhalteren.nl

 

CNC-operators en monteurs bereiken

Met de werken-bij-site van Van Halteren heeft het bedrijf een basis gelegd voor de toekomst. Met een uitstekende werken-bij-site, die snel, veilig en makkelijk werkt, is solliciteren een feestje. Het is zelfs zo’n feestje, dat wanneer je hebt gesolliciteerd, je eenĀ persoonlijk bedankje krijgt van Diana Verhoef van HR. De vacaturevideo’s waar CNC-operator Michelle en leerlingen techniek in te zien zijn, zijn al zeer goed vindbaar op YouTube.

Bekijk ook deze succescases

Ik heb toffe projecten gedaan bij onder andere AVR, 4PET Recycling, EWS, HIAB, Puur Opleiding & Automatisering en De Oliebron. Allemaal komt het op hetzelfde neer: de doelgroep bereiken Ć©n overtuigen met behulp van werken-bij sites, video, teksten en online recruitment marketing.